მე- დედა

ცოტა მყვირალა სათაურია.

ბევრი არ მიფიქრია როგორი იქნებოდა ”დედის” პოსტი. მე არ ვარ მწერალი და არც შემოქმედი, ამიტომ მივცემ თავს უფლებას ახლა მოვიფიქრო ჩემი სათქმელი. ხშირად მახსენდება ხოლმე, ეს პოსტი. მაშინ, როცა ამას ვწერდი, მხოლოდ წარმოდგენა შემეძლო რას გრძნობს ქალი, როცა მშობიარობს. მაგრამ მეგონა ჩემი წარმოდგენა, ყველა წარმოდგენას შორის ყველაზე რეალური იყო, რადგან ყველაფერი პირადად ვნახე და განვიცადე.

1 ნოემბერი ალბათ ის თარიღია, რომელიც არასდროს დამავიწყდება. საბედნიეროდ, ეს დღე ტკივილთან არაა დაკავშირებული. მშობიარობის ტკივილზე ვსაუბრობ, როგორც ასეთი.

ეს იყო გრძელი ღამე და ულამაზესი დილა, როდესაც ჩემი პატარა ბიჭი გულში ჩავიხუტე და ძალიან ძალიან ბევრი 1292872788I5eDMLვეფერე. მინდოდა დამემახსოვრებინა რას ვეტყოდი პირველად, თუმცა არ გამოვიდა. მხოლოდ ის მახსოვს, რომ ძალიან ვთხოვე ეტირა, რადგან ის რამდენიმე წამი სანამ ხმა ამოიღო, საუკუნედ მეჩვენა. მაშინ, ჯერ კიდევ მეანს ეჭირა ხელში.

მერე დამიწვინეს გულზე. პატარა, თბილი, სველი და ატირებული. მახსოვს, რომ ბევრი მოსაფერებელი სიტყვა ვუთხარი, თუმცა რა- ეს აღარ.  ბევრი ემოციისგან თავს ვერ ვუყრიდი აზრებს.

წაიყვანეს, დაბანეს, აწონეს, ჩააცვეს და მითხრეს აჭამეო.

გამიკვირდა, მაგრამ ვაჭამე. იმის შეგრძნება, რომ მე ვარ დედა სწორედ აქ გაჩნდა.

ახლა 2 თვის და რამდენიმე კვირისაა. ძალიან მიჭირს სათითაოდ ჩამოვთვალო თუ რამდენი რამ შეცვალა მან ჩემში, თანაც ისე მოახერხა, რომ ერთადერთი რაც გააკეთა ისაა, რომ დაიბადა.

დასაწყისის დასაწყისი- მე უკვე დედა ვარ.

4 Responses to “მე- დედა”


  1. 1 RockerMeloman იანვარი 28, 2015, 7:42 PM

    მოვდიოდი ხოლმე ამ პოსტის სანახავად დროდადრო და აი, დამხვდა როგორც იქნა ❤

    გილოცავ ❤

  2. 3 კუში–კუში იანვარი 29, 2015, 4:01 PM

    გილოცავ მთელი გულით 🙂 უბედნიერესი დედიკო ყოფილიყავი 🙂


კომენტარის დატოვება

მუშკეტერი

 Baby Birthday Ticker Ticker

დღის სიმღერა

დაწერე ელ-ფოსტის მისამართი.

Join 227 other followers

მომწერე

biedronka.ch@gmail.com

biedronka.ch@gmail.com

ყველაზე კითხვადი პოსტები

Top.ge


