დასაწყისის დასაწყისი-18 კვირა. mom to be?

18 კვირის ხარო თიქერმა. მოკლედ, თამამად შეიძლება ითქვას რომ მე და ჩემი მუშკეტერი უკვე დიდები ვართ  18 კვირა უკვე მეხუთე თვის დასაწყისია. 18 კვირა კიდევ ექოსკოპიის კვირაც არის. არსებობს ასეთი სახელმწიფო პროგრამა, რომელშიც ორსულები 13 კვირამდე ვერთვებით და გარკვეული გამოკვლევები უფასოდ გვეკუთვნის. ყველა ორსულისთვის საყვარელი გამოკვლევა ექოსკოპიაა, ამიტომ მოუთმენლად ველოდი ამ დღეს და ერთი წუთიც არ გადამიცილებია ისე გავვარდი ექოზე. ამ ვადაზე უკვე ზოგადი განვითარება მოწმდება- ბავშვი უკვე საკმარისად დიდია საიმისოდ რომ მისი ორგანოები ინახოს. მოკლედ, ბევრი რომ არ გავაგრძელო ჩემი ხვნაცალა მუშკეტერი ლამის ყირაზე გადადის მუცელში, მე კიდევ ვერაფერს ვგრძნობ ჯერ. თავის პაწია ხელ-ფეხს იღებს, ხტის , ბრუნავს, ჭიპლარით ერთობა…. მოკლედ, არ იწყენს. 
რაც არ უნდა ბევრი ვწერო ორსულობაზე, დედობაზე, ვეფერო ბავშვს – ჩემი ბავშვიც და ჩემი დედობაც ჯერ მხოლოდ აბსტრაქტულია. საოცრად აბსტრაქტული. ჯერ იმიტომ რომ არც მეტყობა გარეგნულად, არც მუცელში იგრძნობა რამე. ხანდახან ეჭვი მეპარება ხოლმე 😀
მიჭირს იმის აღქმა, რომ ადამიანი მყავს მუცელში, მე ის ადამიანი უნდა გავზარდო, ის ადამიანი ჩემია, ამ kool-kids-tees-future-mom-maternity-t-shirt-in-white_designადამიანს მე ბევრი რამ უნდა ვასწავლო, ბევრი ვინერვიულო, ბევრი უძილო ღამე გავათენო, ჩემი თავი დავუთმო. არა, განა ვერ ვეგუები ან ამის მიღება არ მინდა. პირიქით, სულმოუთქმელად ველი როდის გავა დრო, როდის გამოჩნდება , ხელში დავიჭერ. მაგრამ მეშინია. პასუხისმგებლობის არა. არც ვიცი რა ქვია ამ შიშს. ეხლა ვინმე იფიქრებს, თუ მზად არ იყავი , რას გადადგი ეგ ნაბიჯიო. მემგონი ეგ ის საკითხია, რომლისთვისაც არასდროს იქნები მზად. აი ასე, იცი დღეს 35 წლის ვარ, საკმარისი ვიცხოვრე, კარიერა ავიწყვე, დასახულ მიზნებს მივაღწიე (ნაწილს მაინც) და უკვე მზად ვარ მყავდეს შვილი- არ არსებობს. რასაკვირველია, რაღაც ეტაპი უნდა დაასრულო და ეს ნაბიჯიც მერე უნდა გადადგა, მაგრამ ცალსახად მაინც ვერ იტყვი 22 წლისა უფრო მზად ხარ თუ 32 ის…
ვბოდავ ეხლა 
წავედი რამე კარგ ფილმს ვნახავ, ისეთი ამინდია, კარგ დრამას სიამოვნებით ვუყურებთ მე და ჩემი მუშკეტერი.

0 Responses to “დასაწყისის დასაწყისი-18 კვირა. mom to be?”



  1. კომენტარის დატოვება

კომენტარის დატოვება

მუშკეტერი

 Baby Birthday Ticker Ticker

დღის სიმღერა

დაწერე ელ-ფოსტის მისამართი.

Join 227 other followers

მომწერე

biedronka.ch@gmail.com

biedronka.ch@gmail.com

ყველაზე კითხვადი პოსტები

Top.ge


