ასეც ხდება

საღამოა, ფანჯრის რაფაზე ვზივარ. ჰო, ჰო, უსაშველოდ დიდი რაფაა. მ-7-ე სართულზე. არ მეშინია, ან რატომ მეშინოდეს, როცა დიდი შავი გისოსები ხაზავენ ხედს. რა ლამაზია ყველაფერი აქედან, რა ლამაზია ღამის წყვდიადში ანთებული ყვითელი წერტილები, მოძრავი სინათლეები.  შორიდან ქუჩის ხმაური მოდის, თუმცა ძლივს წვდება ჩემს სმენას, არ მინდა რომ მესმოდეს და იმიტომ.

უეცრად მომიარა სურვილმა სახურავიდან გადმომეხედა, უსასრულობისთვის მეყურებინა, იქნებ ცოტა წინაც გადავწეულიყავი, რომ ფეხქვეშ ხედი გამქრალიყო და მხოლოდ დიდი სიცარიელით დავმტკბარიყავი, უსასრულობა, ფუსფუსი, ღამის წყვდიადი.  ჰმ, მაგრამ არა, სურვილმა კი მომიარა მაგრამ გულის სიღრმეში ვიცი რომ არ ავდგები და არ წავალ, ამ რაფიდანაც კი არ ჩამოვხტები უახლოესი რამდენიმე საათი, თუმცა კი ნათლად ვხედავ ჩემს თავს, სახურავზე მოსეირნეს.

ჩემს უკან ფარდა გადავწიე, სრული სიცარიელე. რაღაც მაკლია… ჰო, აი რა:

ალბათ, თქვენც გიგრძვნიათ როგორ შეხტება გული და გეკვრის სუნთქვა საყვარელი მელოდიის გაგონებისას, განსაკუთრებით მაშინ როცა მოულოდნელად მოისმენ სადმე. აი ახლაც ასე ვარ, მართალია მე ჩავრთე მაგრამ მაინც…

რა ლამაზია ეს წამები, როგორი მშვენიერი მეჩვენება ეხლა სამყარო. ძალაუნებურად მახსენდება ყველა და ყველაფერი ჩემს ირგვლივ. წამიერად ვიაზრებ რომ  ჩემი გარემოცვა თავს კარგად გრძნობს, თავს უფლებას ვაძლევ ვიფიქრო რომ ბედნიერი ვარ!  yuhu!

ღრმად ვისუნთქავ, ვუკიდებ სიგარეტს. ვგრძნობ როგორ ედება ბოლი ჩემს ფილტვებს, დიდხანს ვაჩერებ და მერე ვუყურებ სწორ ხაზს, ჩემს ტუჩებს რომ სცდება.

ვფიქრობ, თავში ათასი აზრი ირევა. ბევრი პოზიტივი მოდის, წამში ვხვდები რომ მე მარტო ვარ ეხლა, ამ წუთას. ეს ჩემი დროა..სიგიჟის დროა.

თვალზე ცრემლი მადგება, მეცინება, მეტირება, მაგრამ არ ვტირი. მხოლოდ სიცილით ვიფარგლები. და მერე იცით რა? ვყვირი.. ვიცინი და ვყვირი.. აი ისაა! თავისუფლებაა. სიყვარულის და თავისუფლების სინთეზია. ეს ბედნიერებაა. ეს სიხარულია. ეს ცხოვრებაა. ზოგჯერ უბრალოდ უნდა იყო მადლიერი. მუსიკას ხმამაღლა ვყვები, სადღაც ქვემოდან ყურს სტვენა წვდება. მაშ ასე არა?  დაუსტვინეთ, იმღერეთ, იყვირეთ. ეს ისაა! თავისუფლება ❤ ცხოვრება ❤ წამიერი ნეტარება<3  დღევანდელი დღის მადლიერება.

მუსიკა დამთავრდა, უაზრო სიცილი მიტყდება. ბოლო ნაფაზს ვურტყამ, ისევ

ღრმად ვუშვებ ბოლს , ფანჯრის რაფიდან ვხტები და მე სახურავზე ვარ…

7 Responses to “ასეც ხდება”


  1. 1 »♥» ana «♥« ივლისი 2, 2011, 10:23 PM

    ვაჰ,ძალიან ემოციურიაა ❤

  2. 3 Here Comes The Sun ივლისი 7, 2011, 11:19 PM

    რა კარგი იყო რა გემრიელი… კინაღამ მეც სახურავზე ავვარდი.. წვიმს არადა “))

  3. 6 qetusia ივლისი 12, 2011, 2:07 AM

    😀 სიგიჟე რომელიც გვიხალისებს ერთფეროვან ცხოვრებას=))


კომენტარის დატოვება

მუშკეტერი

 Baby Birthday Ticker Ticker

დღის სიმღერა

დაწერე ელ-ფოსტის მისამართი.

Join 227 other followers

მომწერე

biedronka.ch@gmail.com

biedronka.ch@gmail.com

ყველაზე კითხვადი პოსტები

Top.ge


